Style aktualizacji siebie u studentówo różnym poziomie osiągnięć artystycznych

Urszula Gembara
DOI:
Rocznik: 2013 Tom: 19 Numer: 1
Strony: 81-86
Osiągnięcia artystyczne stanowią najpełniejszy wyraz realizacji uzdolnień plastycznych. W artykule prezentuję różnice w stylach aktualizacji siebie u osób o wysokim i niskim poziomie osiągnięć artystycznych. Wspomniane style aktualizacji siebie opierają się na koncepcji synergii – współbrzmienia z otoczeniem. Grupę badawczą stanowią studenci starszych lat Edukacji Artystycznej w Zakresie Sztuk Plastycznych. Biorąc pod uwagę zadania życiowe związane z okresem rozwojowym osób z grupy badawczej, skupiłam się jedynie na tych osiągnięciach, które wynikają z inicjatywy własnej respondentów (to znaczy bazują na ich motywacji wewnętrznej) a nie z realizacji programu studiów.